Brev:
D-dråber og jern eller vitaminpille?
25. juni 2007
Alder:
12 mdr.
D-dråber og jern eller vitaminpille?
Hej Helen
Vores datter er nu blevet 1 år, så skal vi stadig give jern og d - dråber, eller skal hun have en vitaminpille dagligt.
Vi prøver at give hende en varieret kost, men det er ikke altid hun gider spise aftensmad. Enten gider hun ikke kødet eller grøntsagerne.
Morgen: Grød med frugtmos
Formiddag: Frugtmos
Frokost: Rugbrød med forsk. pålæg
Eftermiddag: Brød/bolle med pålæg
Aften: Kartofler eller pasta med kød og grøntsager
Nat: Vælling
Frugtmosen er som regel hjemmelavet æblemos eller jordbærmos.
Med venlig hilsen
Lene